Nordjysk Marine Service
Bådehavnsvej 15
9000 Aalborg
Danmark
Telefonnr.: 98162206
E-mail: info@nordjysk-marine.dk
CVR-nummer: 33771819
Alle priser er inkl. 25% moms, hvor intet andet nævnes, og der tages forbehold for: Prisstigninger, valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.
Køb trin-for-trin
1. Find den ønskede vare.
2. Kom varen i indkøbskurven ved at klikke på knappen 'Læg i kurv'.
3. Derefter kan du forsætte din søgning, hvis der skal handels mere.
Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og f.eks. ændre antallet af varer, kan du henholdsvis trykke på slet-knappen eller rette i boksen med antal.
Tryk på knappen 'Opdater kurv', hvis du vil se prisen efter ændringerne.
Herefter går du til kassen. Skærmbilledet hedder 'Gå til kassen'.
På næste skærmbillede vælger du betalingsform og forsendelse.
Herefter skal du indtaste kundeoplysninger og eventuel anden leveringsadresse. Klik 'Fortsæt'.
Bekræft ordre - opsamling af bestilling og den data, du har indtastet.
Din bestilling bliver først afsendt, når du klikker på 'Afslut køb'. Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført.
Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail, du har opgivet under kundeoplysninger.
Når din bestilling er ekspederet, får du igen en elektronisk meddelelse.
Nordjysk Marine Service modtager betaling med Dankort/Visa-Dankort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Nordjysk Marine Service krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Leveres ordren af flere omgange er fortrydelsesfristen gældende fra dagen, hvor du modtager den sidste vare.
Hvis du vælger at fortryde et køb, er det ikke nok at afvise pakken. Du skal i stedet sende en mail til info@nordjysk-marine.dk med besked om, at du vil fortryde købet. Derefter skal du blot returnere varen inden 14 dage, efter du har sendt mailen.
Varen skal returneres i samme stand og mængde, som du modtog den. Du har ansvaret for, at varen pakkes forsvarligt, så den kommer retur til os i samme stand, som du modtog den. Du skal selv afholde udgifter til returnering. Vi modtager ikke returvarer sendt pr. efterkrav.
Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto. Dette vil ske hurtigst muligt og senest 14 dage efter, at vi har modtaget din mail om, at du ønsker at fortryde købet - dog ikke før vi fysisk har modtaget varen retur. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktioner. Tager du varen i brug eller skades den under forsendelsen, hæfter du for varens værdiforringelse. For praktiske detaljer - se punktet 'Reklamation og varereturnering'.
Såfremt varen er på lager, når den bestilles, tilsigtes det, at den afsendes samme eller efterfølgende dag. Hvis varen skal bestilles fra en ekstern leverandør, vil levereringstiden i de færreste tilfælde overskride. I så fald, vil du få tilsendt en mail med et estimat af leveringstiden.
Nordjysk Marine Service sørger for levering med Post Danmark (med mindre andet angives) til modtager på den dato, der er ønsket i bestillingen.
Batterier og andre tunge/lange varer vil altid blive sendt med fragtmand ufranko.
Rettidig levering forudsætter dog, at Post Danmark overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Danmark, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog, at disse procentsatser er gennemsnitlige og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Nordjysk Marine Service kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark.
Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. Nordjysk Marine Service tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering. Som afsender kan du evt. vælge leveringsdatoen én dag tidligere for at kompensere for dette.
Ved levering til Færøerne, Grønland og udland, vil der blive opkrævet de faktiske forsendelse omkostninger.
Nordjysk Marine Service yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.
Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået, som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Nordjysk Marine Service indenfor rimelig tid.
Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Nordjysk Marine Service returneringsomkostninger i rimeligt omfang.
Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
Nordjysk Marine Service
Bådehavnsvej 15
9000 Ålborg
Email: info@nordjysk-marine.dk
Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Se i øvrigt under punktet 'Fortrydelsesret'.
Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Nordjysk Marine Service har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.